Nebahathumeyra inşallah bende ikinci doğumda o kolaylığı hissederim kızımda da toplam sancım 2 saat sürmüştü ama nst bağlayıp kaldırmadıkları için o iki saat o kadar uzun gelmişti ki artıl ellerimi tutanların eli morarmıştı bu sefer sancıyı evde çekip gidersem inşallah daha kolay olur