Brc06 canım aynı dert bende de var 31.haftada sancım tuttu hastanede yattım 3 gün ilaçlarla serumla sancıyı biraz olsun hafiflettiler ciğer geliştirici iğne yaptılar taburcu ettiler. Şuan 34 haftalık oldum ve yatıyorum sürekli. Doktorum bu haftalarda doğsa bile %90 küveze girmez ama kesin bişey diyemem dedi. Çevremdede 34 de doğum yapıp 2300 kilo ile küveze girmeyen bebekler var. Inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bizde