Gmzdkr38 Merhaba arkadaşlar Bi sorum olacaktı kafama takıldı. Bugün kontrole gittim 22+5 haftalık bebeğimin ağırlığı 700 gram boyu 28 cm çıktı sizce de fazla değilmi sıkıntı olurmu acaba yardımcı olursanız sevinirim
Fatmacbc1997 Gmzdkr38 merhaba canim benimki 23+1 en Son gittiğimde 500 grm di seninki biraz fazlaymış