ayln39 Kızlar son adet tarihim 8 mart normalde 30+4 olmam gerekirken 33+3 günlük çıkıyor ultrason da sıkıntı olmaz demi birde anlamadığım biz gebeliği 25 mart gibi düşünüp karar verdik . Yanı daha küçük olması gerekirken çok ileride çıkıyor🤔
ylzzz ayln39 benimde 1 mart doktorun biri 30 haftalıkken her yerini 28 haftalık çıkardı. Başka dr a muayene oldum haftasında çıktı ultrason cihazı farkediyor
ylzzz ayln39 ark muayene oldu 2850 bebeğin dediler bi hafta sonra 2.5 kilo doğdu bebek sapması var zaten ultrason kağıdında da yazıyor
ylzzz ayln39 yani ultrasondan da olabilir 2 hafta geri ileride oluyor Bebekler normal demiştir zaten doktorun çok önde veya geri de değilse sorun etmiyor dr lar
ylzzz ayln39 geç döllenmede olabilir geçmiş ultrason kağıtlarınla gidersen tekrar haftasını belirliyorlar 16 haftadan önceki ultrasonlarla
ayln39 ylzzz yok erken zaten yani biz 25 mart da eşimle bilikte olduk ama doktora göre şubat ortası gibi görünüyor hamilelik anlatabildim mg bilmiyorum 🙊
ayln39 ylzzz evet öncesi yok yani doktora da açık açık söyledim eşimle bir kere o anlamda korunmadan birliktelik oldu öncesinde hiç olmadı dedim 25 mart yani günümü biliyorum dedi adam halen şubat ortası hesaplıyor
ylzzz Çok takılma bence ark dr bebek çok önde gidiyor çok iri dediler şekerden bile şüphelendiler bebek 40. Haftasında 3 kilo doğdu hiçte iri doğmadı
ayln39 ylzzz evet bende şeker e batırdım çıkmadı ilk çocuğum da iri doğdu doktor da bu da iri olacaktır dedi ilki 4 kilo doğmuştu ama o 10 gün falan önde gidiyordu