Morviii gaviscon şurup var hamileyken de kullanılabiliyor . Ben kullanıyorum hemen geçiriyor yanmayı çok şükür . Bebek büyüyüp mideye baskı yapıyor midedeki asit yanma yapıyor bizde . Çok fazla acılı baharatlı ve asitli yiyecekler tüketmemek de fayda var 😊