asyaa15 Üç dört gündür hic bulantım yoktu hersey yolunda gidiyodu ki bugün aksm a kdr. Tekrar başladı 10.haftaya girdik ne yiyecegimi şaşırıyorum artık sabahları yumurta yemek istemiyorum. Zeytin bi peynir falan da yiyemiyorum tatlılar hicc. Yoruldum. Bas agrularımda basladı özellikle geceleri. Düşük riskim bitse de biraz dolaşsam eve tıkıldım cok bunaldm aksma kdr tv ölü gibiyim canım bsey istemiyor. Walla şaştm iyice . Napıyım ne ediyim
Fatmaakbas asyaa15 aynen canısı benımde düşük tehlikem var bende yatıorum evin içinde gezınıyorumm progestan kullnıorum sabah Akşam 12+3 günlüğüm 😞
asyaa15 Fatmaakbas Rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin kuzum ya walla Allahım kucagını kmsenin bos bırakmasın cok zor.
Musbet Bende yeni gebeyim tüp bebek yaptırdım bugün öğrendim pozitif olduğunu 12 gündür yatıyorm sanırım daha çok yatıcam daha önce 2 düşük yaptığım için bu sefer daha dikkatli davranmaya çalışıyorum inşallah benmde düşük riskim olmazda rahat bi hamilelik yaşarm
Minikmelek Fatmaakbas damarlarım hep patladı şükür şimdilik bişeyim yok inşallah sabah taburcu olurum
Fatmaakbas Minikmelek inş canım benim ALLAHIM sağsalım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nAsip etsin inş 🌸