yagmur_annesi okurken çok duygulandım ben de doğumumda çok zor şeyler yaşamıştım iyi ki tevekkül edip bebeğinizden vazgeçmemişsiniz Rabbim de sağlığıyla size mükafatını vermiş çok şükür. Her şey gönlünüzce olsun ikinci yavrunuzu da hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤗