Ozlemkubra Bende kullanıyorum gece aç karnına 2 tane içiyorum yetiyor gündüz ekstra çok bulantım olursa bitane daha içiyorum. İçmeyi unuttuğumda yediğim herşeyi çıkardım baya işe yarıyor o yüzden
1anneadayi_ S-e27 bende öyleydim ama iyi geliyor doktor verdi yani sıkıntı olsa vermez diye düşünüp devm ediyorm zaten sürekli almıyorum zoferi çok aşırı oldukça