seymakumatarnsf kızartma yaparken göbeğime yağ sıçradı bebeğim zarar görmüş müdür yazanından tut soda içtim bebeğim erir mi yazanına kadar, dondurma yedim bebek donar mı yazanından tut yeşil zeytin yiyince bebek yeşil gözlü olur yazanına kadar,sakız çiğneyince bebeğinin b.klu olacağına inananından tut cinsel ilişkiye girince kızının rahatsız olacağına inananına kadar,doktorun verdiği demir ilacını folik asidini kullanmayandan tut tetenoz aşısının zehir olduğunu düşünenine kadar...
35 haftada neler gördü bu gözler...Sınava sokup bi taban puanı aştıktan sonra ehliyet vermeliler anne baba olmak isteyenlere.En azından temel yeterlilik sınavı olmalı.Şaka değil ben üzülüyorum bu bilgisizliğe.Anne olacak kadının sorduğu soruya bak.Benim de 85inci gebeliğim değil ama ilk okulda bile öğretiyorlar iç organlar nerededir.Mantık kurmak zor bi şey değil yani.Çocuk büyütecek bu insanlar trajikomik!