Miran34 hayırlı uğurlu olsun 🌺 anlattıklarını şuan ben yaşayacağım yaa 😀40+2 günlüğüz bugün catı muanesi oldum. 1 cm acılma varmıs. Dogumu tetiklesin diye eliyle baya uyardı doktor rahmi birşeyler yaptı. Çok acıtan bişeydi 😔 ve nişan geldi. beklemedeyim kendi sancım tutar mı diye.. Yoksa cuma yatış