Kubraa23 Daha çok son 1 ay hemen hemen her hafta gidiyorsun doktora // normal doğumda pek belli olmuyor ama zamanın gelmişse eğer 40.haftanda yani suni sancı veriyorlar he bekleyen bekliyor yine.. sezaryen de ise genelde 39.haftada alıyorlar bebeği..