zelis63 esrakahveci nasıl sigara kullanıp doğuran var mı 😅 bebek illa doğacak yani içinde kalacak değil ya
Bsraucar esrakahveci Sigara kullanmak için bahane galiba ? Tabiki her insan farklı oluyor bazıları sağlıklı doğarken bazıları ölü doğuyor
BusraAydogan14 esrakahveci Icen sağ sağlim doğuran var ama sigaranın zararları aşikar kesinlikle bende kullanıyordum şuan 5 aylık hamileyim çok canım isteyince arada 1 tane içiyorum ama kesinlikle zararlı olduğu ortada
Suunaa Canım cok tanıdığım var hepsı nerdeyse 1 paket içti bi sorun yoktu şimdiye kadar. Tabıkıde boyle postların altına cok eleştiri yazıyorlar. Ama soyle söyleyeyim. Mesela içen annenin bebegi daha kucuk daha cabuk ağlıyor. Uyku düzensiz huzursuz gibi seyler olabılıyor. Tabıkıde bıraz bunyesel. İçmeyende de oluyor bunlar. Kendıne stres yapma ama soyle dusun gunde 5 tane içiyorsan 1de içersin. Sonra o 1 den de kurtulursun zamanla. Merak etme. :)