Melek31 ya hiç sormayın kalbin kan pompalamaz kalp krizi geçirirsin dedi bana şaka gibi, kızımda da kan değerlerim düşüktü ama böyle konuşmalar olmamıştı, ilaçlar da fayda etmiyor demek Allah size de şifa versin inşallah bu doğumunuz da gerek kalmaz kana