Tugcemre17 Hey Allahım bazi doktorlar ne gicik benim kaybettigim gebelikte bile betam çok güzel ilerliodu doktorum bi kere bile öle bisey demedi hatta ben burdan öğrenip soruyodum ay boş kesmi boş mu dış gebelik mi kadın artık bunları nerden uyduruyosun demişti kanser miyim diyenle bile karsilasmis guluyordu artik hemde değerim ilk 190-305-44483 idi seninki ilk değer ne güzel smdi iki gunde bir iki kat artmasına baktircaksin bu kdr önemli olan o hamileliginn tadını çıkar kötüyü çağırma ben cagirdim güzel ilerlerken doktor ne gzl herşey derken ben kalbi mi durcak deyip surekli bisey çıkardım onuda burdan öğrendim ya kafama takmıştım kötü enerji ile başladım sen öyle düşünme kuzu hayırlı olsun güzell anne olacaksin böyle dusun🤗