Meleek Selam! Ben 9 haftaya girdim çok shukur ama karnım agrmiyor. Bu normal mi? Hafta 7:De adet agrisi gibi hissetmiştim şimdi ama geçti. 9 uncu haftada olan kardeşler siz nasil hissediyorsunuz kendinizi?
aybogabelkis Bende 9+0ım suan. Benim ara ara kaşık agrım oluyo o da cok yüzüstü yattığım zaman onun dışında ağrı bulantı hiçbişeyim yok