Kelebegimmm Aman büyük konuşmayın bende sizin gibiydim,oğlum doğduğunda çok ağlıyordu kolik bi bebekti hala da çok zor bi bebek asla durmaz yerinde hep ağlar ve ben çok büyük konuştum kesinlikle çocuk yapmam 10 yıl falan diyordum daha oğlum 6 aylıkken hamile kalmışım şuan 31 haftalığım,nasıl yapıcam nasıl başedicem bakabilecekmiyim dayanabilecekmiyim bilmiyorum ama bildiğim tek şey Rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü vermez inşallah üstesinden gelirim,sizde hep hayırlısını isteyin,biliyorum çok zorlanıyorsunuz uyuyamıyorsunuz sağlığınız belki kötü durumda ama onun bi gülüşü size yeticek Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🌸