Pnr67clb canım sadece 4 gün ileride korkma ya gelişimi güzel dmeek ki benim kızım adetime göre hep ileride çıkardı ultrasyonda hep 3bucuk hafta öndeydi.37 haftalık doğmasına rağmen küveze girmedi çünkü gelişimi çndeydi ve tüm aşamaları tamamlamıştı.tabi ki böyle durumlarda şeker mi var diye şüpheleniyor doktorlar fakat senin henüz o kadar sorun olacak bir ileri düzeyi yok.içini ferah tut ve bebeğin maşallah önde gidiyor diye şükret😊 luan ben 2.bebeğim oğluma hamileyim adetime göre 18 ultrasyona göre 19 bu iyi bişey yani