Melike_18 39+6 olcaz kızlar gelen giden yok yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ananas iyi geliyomuş onuda yedim ama yok dün biraz sancım vardı gece 1 saat arayla falan geliyodu sabaha doğururum dedim yine yok. Ama bugunde acaip bi baskı var sankı çıkmak istiyomuşda çıkamıyomuş gibi böyle altıma parmak atıyomuş gibi gıdıklıyomuş gibi acile bi gitsemmi napsam ya 😣
Melike_18 sydzynp aynen ittiriyo gibi benimde öyle ıkınmak saglıklı mı sizce ? Bende yapayım işe yararmı
Suleymanovs Ya kizlar bende 39+1 haftadayim.normal dogum olucak ALLAHIN iznile.1 parmak aciklik var.bu gun kontrole gitmistim. Sorucagim o ki,sizde de gaz problemi varmi??? Boyle olunca nasil ikinib dogrucam ben?ya bi sey olursa ben cok utanirim. Ha bide bagirsak cikmasin diye dogum zamani birisi parmagiyla anal deligi tutmali,basmaliymis.dogrumu?
Suleymanovs Melike_18 çok təşəkkür ederim.doğuma az kala boyle sorun olunca sıkıldim.nasil dogururum ya.ikinamamkiii