Mucize34 Kizlar 7 haftalık gebeyim. Yağlı yemeklere karşı hassasiyetlerim oluşmaya başladı bu haftada. Mesela yağlı yemekler,et,kıyma,pilav,makarna çok ağır geliyor midem bulanmiyor ama tiksiniyorum zorda olsa yemeye çalışıyorum. Sebze yemeklerinde falan sıkıntı yok çok severek yiyorum sizlerde durum nasıl? herkes benim gibi mi acaba ?
Deletedmom124 Mucize34 bende 6 haftalığım canım herşeyi yiyorum et balık bayılıyorum ileriki evrede inşalalh kötü olmam benim sonradan bulantılarım başlıyor
Deletedmom0089 Mucize34 aynı bende senin gibiydim et balık tavuk yumurta asla yiyemiyordum tiksiniyordum gerçi daha geçmiş sayılmaz ama biraz hafifledi yumurta hala yiyemiyorum eti de sebze kuru yada nohutun içine koyuyorum öyle öyle alışıyorum yavaş yavaş 11 haftalığım bu arada
canimoglum53 Mucize34 tam 30 haftaligim. 2.aydan beri ayniyim malesef:( bazilarinda 9 ay suruyormus galiba bendeki de o hesap. Mutfagin onunden gecemiyorum hergun annem yemek yapiyor yediriyor kaldiriyor allah razi olsun.. ama buna ragmen bebisim cok saglik cok sukur🙏 bu arada ilk aylar sadece tuzlu cubuk ve su ile beslendim. Simdi zorda olsa biraz daha yiyebiliyorum. Umarim seninki kisa surer canim🌼
Mucize34 Deletedmom124 inşallah 6. Haftada bendede bişey yoktu bu haftalarda başladı her türlü hafif yemekleri severek yiyorum çok yağlı olmucak bide kofteden tiksindim ozellikle
Mucize34 Simgeeee bu haftalarda baslladi bende hiç tiksinme yoktu. Özellikle kofteli yemekleri yemek hiç istemiyorum
2104 Bende 8 haftalık mutfağın m sinden bile tiksiniyorum buzdolabın kapagını açmaya korkuyorum herşeyden midem bulanıyor çok tiksiniyorum.Herşey çok kokuyomuş gibi geliyor. Kendim yemek yapamıyorum yapsamda yiyemiyorum. Burnumu kapatıp mutfağa girmeye çalışıyorum. Valla hayat şuan çok zor geliyo yemek yiyemediğim için çok pişmanlık hissediyorum ama malesef midem almıyo 😭😭
Mucize34 2104 o duruma gelmekten çok korkuyorum Herşeyi yerdim aslında nasıl olduysa bu haftalarda başladı bulantım yok çok sukur ama yaglilardan tiksinmeye başladım
Simgeeee Mucize34 benim de 7. Haftada baslamıstı. Hatta yediğim herseyden tiksiniyordum bulantılar yüzünden. Muhtemelen kusmaların baslayacak o yüzden agır seyler yememeye çalıs özellikle yağlı. Zaten sebze daha sağlıklı. Geçer umarım 🙏
Deletedmom124 Mucize34 tiksindim deme canım sürekli daha fazla tiksinir hiç yiyemezsin aklına getirme getirdikçe daha fazla miden bulanır
Simgeeee Deletedmom0089 ayy o yumurta allahım hamile kaldıgımı yumurtadan tiksinerek anladım 25 haftalıgım halen yiyemiyorum 🤨
Mucize34 Simgeeee haşlanmış yumurtayı ben normalde de yiyemiyorum başkası yaparsa daha güzel yiyorum buda değişik bişey 😂 ama yağda yiyorum fakat bu aralar yağa karşı bi koku hassasiyetim var hayırlısı bakalım yiyebilecekmiyim
Deletedmom0089 Simgeeee bende yaa tv de görsem bile tiksiniyorum bebek için faydalı ama işte yiyemiyoruz 🤣