Sunacabir yapılabiliyor canm sadece doktor ile alaka bir durum bazı normal doğumlarda göğüs altından bastırıyolar o yüzden sezeryan sonrası o bastırmada dikişleri patlar diye normal yaptırmıyolar
Ama bir arkadaşım ilk çocuğu sezeryan ikinci çocuğunu iki yıl so ra evde ve suda doğum yaptı bastırma yok natural doğum suni sancı da yok baya suda bekliyorsun o süreçleri