Deletedmom6 açıkcası doktor baskı hissediyorsundur diyene kadar belli birşey yoktu.yürüyünce fazla hareketli olduğum günlerde aşağıya baskı hissediyordum ama oda bebek kilo alıyor ağırlaşıyorum diye düşünüp kötü birşey olduğunu aklıma bile getirmedim