Eliftunc Merhaba kızlar biz 10+4 olduk 😍 doktorum folik asit verdi 30 tablet günde 1 defa kullanıyodum bir kutu kullandım bitti tekrardan alıp kullansam mi bi kutu yeterli mi doktor randevuma daha1 hafta var. Sizce devam etmelimiyim ?
OzgeeKara Eliftunc 3 aya kadar kullanman gerek bende devam etmemiştim randevu zamanına az kala bitmişti ama doktorum devam et dedi
Anneyimmmmm Eliftunc canım gecikme hemen yarın al başla tekrar doktorunda zaten 3.aya kadar kullan diyecektir 😊 faydası var zararı yok ben gebelikten önce başlamıştım