Clbi
Aldığım hastane çıkışı 0 ay yazıyor. 0-3 mü olmalı acaba tereddütte kaldım.yenidoğan takımı diye geçiyor ne kadar süre giyilir sizce ?
Muneweralp
Zaten sadece doğduğu gün birde ilk ay giyiyor sonra hemen büyüdüğü için tam gelmiyor
Zeynepzeze
Bir kaç parça yenidoğan olmalı.. Çünkü diğerleri çok bol oluyor. Diğerlerini 0 3 alın.