Yenianne26 işte çocuk parası süt parası onlar zaten çok az bişey önemli değil okadar da ama Doğum parası en son arkadaşım 7 bine yakın almıştı diye hatırlıyorum onun dışında başka para vermiyorlar yani canım bende bakalım göreceğim nekadar oldu şimdi bilmiyorum.