Meltemaydn Merhabalar. 33+2 olduk ve gün geçtikçe çekilmez hâl almaya başladı bu hamilelik. Sağ tarafımı resmen deşiyor, kum torbası falan sandı galiba beni.😔 Ne oturabiliyorum ne de yatabiliyorum. Resmen sağ yanım uyuşuk geziyorum. Bir de artık iyice yukarıya baskı yapmaya başladı. Nefes dahi zor aldırıyor hele de yemek masasına oturamıyorum. Diyaframda öyle bir baskı hissediyorum ki yemek yemek için savaş veriyorum resmen. Doğuma kadar böyle mi devam edecek? 🙄🙄
defne55 Meltemaydn anlattıklarının aynısını yaşıyorum sol tarafıma yatınca ayaklarının üzerine yattığımı hissediyorum resmen 😑
azizeguneyy Meltemaydn merak etme bebek aşağı indiği zaman nefes darlığı falan geçiyor. ben çok çektim nefes darlığından ama şükür ki geçti
Meltemaydn Seyda- ben 22 haftalıkken tekmeleri hissettim. Dönüşleri ne zaman hissettim tam bilmiyorum ama şu son 1 aydır hele de şu son haftalar felaket derecede hissettiriyor dönerken