Hilal53
azizeguneyy
Hic yorulacak biseyde yapmadim tum gundur oturuyordum desem ki agur kaldirdim veya kendimi zorladim.. Sadece kendime corba isitiyordum birden agri girince onuda yapamadim ayakta duramadim.. Hemen bi yikandim belki gecer diye ama gecmedi.. Simdi uzandim esimi bekliyorum... Oyle yogun akintim yok herzamanki gibi normal...