sofika Bütün annelere selam!Aslında alanında gayet basarılı olduğunu düşündüğüm cok ta meshur bir hastanede calısan drT.U 12. haftada farklı 13 te farklı cinsiyet tahmininde bulundu.Sonra farklı iki doktor farklı tahminde bulundu.Sononcusu kesin konuştu ve kız dedi.14.haftadayım.Acaba hangisi doğru söylüyor resmen allak bullak oldum.Sizce 14 te yanılma payı var mıdır?@
azizeguneyy sofika bence bu kadar erkenden öğrenmeye çalışmayın böyle hata payı çıkabiliyor. 20. haftada detaylı ultrason yapılıyor orda öğrenirsiniz. benim doktorum detaylı ultrasona kadar söylemedi cinsiyetini.
Zeynepayaz sofika kesin konuşmak için erken haftalar yanılmaları cok normal 18 ..haftada en kesin cvbi alirsin
sofika Tabiki ama özel hastane deyip o kadar para veriyoruz kendilerinden emin konuşunca sinir oldum.Yoksa devlet hastanesinde de aynı hizmeti veriyorlar.Hayırlısı olsun inş.hepimizin gönlüne göre versin