Desafa öncelikle yasadiginiz sorunlar cidden zor hele boyle bir donemdeyken..belki siz fazla hassassiniz belki anlattiklarinizin fazlasi vardir eksigi yoktur. Biz burdan bir kac cümleye bakip karar veremeyiz.ancak kafama takilan bu nasil bir kaderciliktir?. Size bakan o diye ,kocaniz diye, belki kirk yilin basi icinizi bosalttiginiz bi durumdan sonra bile cekinip yargilanma endisesiyle "kaderimse cekerim"e bürünüyorsunuz.lutfen bunu yapmayin kendinize acimayin..esinize de size böyle davranamayacagini gösterin. Siz her duruma katlanmaya bu kadar razi olursaniz kusura bakmayin ama o eş asla hata yaptigini bile düşünmez.parayi getiren o cocugunuzun babasi o diye hakki varsa biseylere unutmayin ki Cennet bile bizim ayaklarimizin altina serilmis..lütfen kadinlar olarak artik ezikletmeyelim kimselere kendimizi!