gulsumklc2 Fatmabltc canım hayırlı olsun. Sancıların kendiliğinden mi geldi. Suyun yada nişanın glan geldi mi?
Kullanicianne Fatmabltc ağrıların nasildi acaba ne tarz ağrılar yaşadın doguma yakın doğum zamanii falann
Tudya Fatmabltc Bende perşembe günü yatış yapicam ve suni sancıyla dogumu başlatacak dr... ilk etapta nasıl oluyo şancı hafif hafif mi başlıyo...
Fatmabltc gulsumklc2 saol Canım yok 40+2 de gttim 1 cm aciklikla yarin gel suyun az dedi kontrole gttim yarını 2 cmdi yatırdı 40+4 tede suni sancıyla dogurdum
Asd92 Geçmiş olsun. Sancılarınız gelince hastaneye hemen mi gittiniz yoksa evinizde biraz sancı çektiniz mi?
Gozdearslaner Normal dogum yapmak çokmu zor.bende normal dogum ıstıyorum ama yapabılırmıyım dıye endıse edıyorum canım 🙄
Fatmabltc Gozdearslaner zor gerçekten ama herkesin sancısı agirdir benim bebegim gelmedi hemsirelerin bastirmalariyla geldi benimki cok zordu. Ama inanın Allah yardim ediyor bidaha olaa katlanirim yanagina degdirdiklerinde inan hepsini unutuyorsun
Fatmabltc Asd92 amin canim Allah hayırlı kolay dogumlar nasip etsin sadece tavsiyem o anı değil bebegini dusun♥️
Fatmabltc Kullanicianne Canım o agri degil sancı degil değişik bisey canından can çıkıyor sanki sancı gelince direk anliyorsun bu sanci doğum sancisi diye cnku bugune kadar boyle bir agri veya sanci yasamadigimi icin
Fatmabltc gulsumklc2 dogurdum 15 dkka sonra ayaga kalktm canim sadece dirsekleriyle bastirdiklari icin kalçam incinmisti 10 gün bi kalcam cok agirdi yürümemi aksatti