Alleynaa ik aylarda aşırı gaz oluyor ya ondandır yada kilo ile alakalıdır. Ben 50 kilo ile hamile kaldım göbeğim vs hiç olmadığı için anladım direk gazdan şiştiğimi 3.ay sonunda yediklerime dikkat ederek atlattım şükür. 4.ayımıza giricez karnımın tam ortası küçük bir top gibi 🙈 ama sert bebişin şişirmesi