Byza1 Bebegin suyu fazla ve gelişimi 2 hafta önde gidiyo riskli gebelige yönlendirdiler dogum şekli normal mi sezaryan mı olur
azizeguneyy Byza1 gelişimi öndeyse büyük bir bebek olacağı için büyük ihtimalle sezeryan olabilir ama Allahtan ümit kesilmez 🙆🏻♀️