AycanFb shdshntrk canım ben Bio-oil yağını kullanıyorum ecz.den aldım bi kaç kişiden kesin al tavsiyesi aldım ☺☺☺
Yoncaeroglu shdshntrk vasseline nın baby olanını tavsiye ederim güzel nemlendiriyor ben 5 ayimin içindeyim ve onu kullaniyorum cildim kuru olmasina ragmen guzel nem veriyo ve yumuşacık yapiyo 😊😊
EsraAykzdemir shdshntrk ben hamilelik boyunca organik hindistan cevizi yağı ve bepanthol vücut kremi kullandım. 35.haftadayım hiç çatlağım yok ama bence genetik bişey bu çatlak işi.
shdshntrk AycanFb 4,5 aylık olduk ufacık ufacık çatlamaya başlamış normalde bu kadar kilo almamıştım hiç faydasını gördünüz mü 🤔
GlayAktaetinkaya AycanFb aynen banada onu önerdiler bende kullanıyorum tabı cok basında oldugum ıcın etkısı varmı yokmu daha farkedemedm 🤣
AycanFb shdshntrk şuanlık hiç öyle birşeyle karşılaşmadım ama dediğim gibi bana söyleyenler şuan doğum yapmış insanlar hiç sorunları olmamış şiddetle tavsiye ettiler.
shdshntrk Yoncaeroglu bugün sürdüm ondan uni baby bebek yağını almıştım alerji yaptı bende sürecek birşey bulamayınca vazelin sürdüm tatlı tatlı kaşınıyor şimdi de 🤗
Yoncaeroglu shdshntrk en iyisi diyebilirim ben bi aya yakın kullanıyorum karnımın çıkmasına rağmen çatlak yok çok şükür 😊
Hamzaninannesi AycanFb shdshntrk Canım ben sabah aksam uni babynin vazelinin icine doktugum zeytinyagi karisimini suruyorum. Cok memnunum ablamda ayni sekilde kullanmisti hic carlagi olmadi
Ilkyaz Zeytinyağı. Acıbadem yağı. Kakao yağı. Lierac krem ben bunları kullandım 36 haftaligim ve catlagim yok sukur 😊
AycanFb GlayAktaetinkaya bende 12+4deyim o yüzden kullananların önerisini daha önde tutuyorum kendim de etkisini anlayamam henüz ☺☺
GlayAktaetinkaya AycanFb ınsallah faydası olur yoksa catır catır catlarım smdıden göbeğim çıkmaya başladı 😬
AycanFb GlayAktaetinkaya benim göbek çoktan çıktı o kadar yememe de çıksın 🤣🤣🤣 Allahın izniyle birşey olmaz ya çatlamadan hallederiz🤣🤣
gulbanuemre Bioil yagi sabah kalkinca aksam yatarken surunce hem yumusacik yapio hemde iyi gelio diye cogu kisiden duydum canim 🙂
Yasemin3434 Kızlar gratis ve watsonda indirim var sebamedin kremi çok iyi bide bioil yagi ikiside indirimde