Kdrye45 Merhaba Arkadaslar ben Kulak Ateş ölcer ve Koltuk Altı Ateş ölcer arasında kaldım sız ne aldınız
12_yil_sonra Kdrye45 koltuk altı çok zor ya bence tereddütte kalmana gerek yok , 15 yıl öncede kaldı koltuk altı . Bende kulaktan ölçer var onu bile değiştirmek istiyorum temassız ile
Denizay Kulaktan 1 derece fazla cıkıyor demişti doktorumuz. İlk oğlumda weewell temassız aldık, su -oda ısısı vs de ölçme özelliği var. 5 yıldır kullanıyoruz. Oğlan ateşlendiğinde de enseden ve kol altından ölçüyoruz. Temassız olduğu icin uykusunu da bölmemiş oluyorum. Memnunum.