ftscebeci71 selam canim sknti yapma devlette ebeler sadece normal dogumu yaptiriyor kimi yerlerde ama sezeryani kesinlikle ebeler degil doktor yaptiriyor. Ben ilk oglumu devlette yaptim normal dogum oldu ebede vardi dogum sirasinda basmda doktorda bebegim dogdu doktor kontrol etti gitti gerisine ebe devam etmisti. Sanci odasinda benden once dogum yapan kadin vardi ikinamadi yapamam vs. Dedi dogurmadi sezeryana aldilar doktorda yanindaydi bizzat gordum korkutma kendini icinide ferah tut devlette sezeryan olmus bi cok tanidigim var ve hicbiri sknti yasamadi saglikla gelsin insallah minnos