Akbasinci Bende doğum yapanlar kervanına katıldım minik oğlum doruk geldi ama nasıl geldi birde bana sorun minik paşamı 3,680 beklenirken 3,400 geldi 39+5 olmuştum ayın 10 unda suni verilecek ti beyfendi annesini düşündü kıyamadı gece saat 3 buçuk gibi uykumdan kaltım baktım nişan geldi ama sancı hemen arkasından bastı birden 10 dk da bir sonra 6 dakikada bir oldu hastaneye gittim açıklık 2 cm ama rahim çok iyi incelmiş dedi ebe hemen doğurursun dedi tabi odama çıktım bana ne sıcak duş ne plates topu ne ebenin yaptıgı masaj dedim bu ne hiç etki etmiyor acı tavan oldu duş falan hak getire muayneye baktı 5 cm tekrar aşağı indirdiler beni oda değişikliği yapıldı ebe önlem amaçlı Allahım bir ıkınma hissi geldi anlatamam büyük abdest yapmak istiyorum gibi ama kanlar da bacaklarımdan akıyor sancı falan hepsi karışık ebem dedi rahim açılma kanaması normaldir korkma nst yapmak için alcaklardı ki bir baktım çataldayım ben şok 5 cm açılmadan 15 sk sonra Açılma full olmuş 10 cm çatala aldılar birkaç ıkınmada geldi ama çok fazla dikiş yedim rahimin dış bölgesi yüzünden herşeyim çabuk oldu ama zor oldu doğum bitti ama ben dikiş olayından oğluma odaklanamadım ilk an ama gördüğüm en güzel bebekti doğumhaneden çıkarken çok güzel ama diye ağladım hıçkıra hıçkıra bütün acılarım gitti oğlum şuan yanımda birazcık toparlanma sürecim belki uzun sürer ama geçicek biticek herkes bir avazda doğurur inşallah rabbim hepinizi kurtarsın
Sghslove Akbasinci Allah yavrunla birlikte uzun sağlıklı ömürler versin 💕🙏🏻 Geçer kendini toparlarsın. ☺️ Darısı başımıza. Biz bekleyenler de sağ salim yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah
Mavilianne Akbasinci Ya maşaAllah 🥰 Sanki oğlum hep içimde kalacak gibi hissediyorum tövbe estağfurullah 😂🙈 40. Haftadan selam 👋🏼 Hayırlı evlat olsun inşaAllah canım çok sevindim 😇
Zeynepyesim Akbasinci masallah rabbim bizlerede nasip etsin kendi sancimzla suyumuz gelsin bi avazda 40olduk hala oglum tik yok saglikla gelsinler
Bahar33 Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🌸🌸 rahminizin dış yüzeyi nasıl ? Bu yüzden fazla dikişiniz olduğunu yazmışsınız
Akbasinci Bahar33 iç kısım genişti hemen kafası indi içerde ama başı çıkarken dış kısım çok etkiledi onu demek istiyorum canım baya dikiş oldu 🤦🏻♀️
Akbasinci Mavilianne sende doğurursun inşallah canım ben senden önce yaptım hangimizin önce gelir demiştik sıra sende 🤣
Bahar33 Akbasinci anladım canım dış kısmı dardı, olsun geçmiş olsun, illa ki olur böyle şeyler sağlık olsun, sağlıkla kucağınıza almışsınız yaaa önemli olan da bu 🥰🥰
Akbasinci Asabyet ya şöyle diyim iç kısıma atarsa uyuşturuyor ama sen zaten normal doğum yaptıgın için böyle sızlama devam ediyor ya o bölgede hissetmiyosun dikişi öyle çığlık atacak kadar uyuşuyor ama tam uyuşmuyor zor bir süreç bebek çıkmış bir yerden sadece dikiş acısı hissedemezssin kesiyide hissetmiyor insan çünkü tam ağrı acı hissederken bebeğin kafası çıkarken atıyor onuda