Mom18_ 10 gündür sağ kasığım ve boşluğumda ağrı var. Acaba bebek hangi yerdeyse orayımı ağrıtıyo. Sizde de bu durumu yaşayan var mı
sevval55 Bebeğin oldugu yer bende agrı yapmıyor çişim varmıs gibi baskı oluyor o tarafıma malesef bişey diyemicem
Nurselimida Benim sol kasığım ağrıyor doktora sorduğumda Kasık ağrısı çok normal demişti bebeğim hep soldan tekme atıyor