zehranur123 Kızlar Sezeryanla Doğum Yaptım ve Haftaya Dikişlerimi Aldırıcam Sadece Görünen iki tane var biri sağ tarafımda biri sol tarafımda ortası yapıştırma çok acıyomu dikiş alınırken 😯 Korkuyorumda biraz.