Rukiye2709 Hanımlar 9.ayıma girmek üzereyim. Gittiğim doktorlara bir türlü ısınamadım ya benden ya onlardan kaynaklı biraz pimpirikliyim sanırım ve ilk hamileliği korkuyorum. Şuan çok iyi bir doktor buldum ama mesai saati dışında doğuma gelmiyormuş ve hastane tadilatta tam oturmamış. İstanbulda devlet hastanesi arıyorum bildiğiniz duyduğunuz ilgilenen devlet hastanesi var mı yoğun bakım için devlet hastanesi istiyorum. Doktor ismi biliyorsanız isimde rica ediyorum
zcolak Rukiye2709 size neresi yakın bilmiyorum ama Büyükçekmece devlet hastanesinde Murat bey varmış onun için güzel yorumlar almıştım. Hastaneyi hiç bilmiyorum ama. Bana uzak olduğu iÇin gitme imkanım olmamıştı.