defne55 gördüğün gibi biri sezeryana iyi derken biri normal doğum taraftarı canım. Bu kararı ya bebişe bırakıcan yada sen karar verip kimse ne düşünüyo diye takmıcan. Her bünye, her hamilelik, her bebek ve her doğum farklıdır canım. Sakın kendini üzülme. Seni anlıyorum bende 36nın içündeyim ve senin gibiyim tam da. Hakkımızda hayırlısı 🙏🤗