Funday35 Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim rahim ağzı yetmezliği tanısı konuldu 15 haftalıkken 3cm açıklık oldu ve dikiş atıldı ve dün dikişlerim yerinde ama 1 cm açıklığım olduğu göründü ultrasonda benim gibi bu haftalarda 1 cm açıklığı olup sağlıklı bi şekilde ne zaman doğum yaptınız kızlar lütfen yardım edinn
Egeymen Funday35 benim 2 cm açılmayla acil serklaj uygulandı 26. Haftamda şuan 29+3üz dün kontrolüm vardı doktor her şey çok iyi 37yi görürsün bu gidişle dedi ☺️ inşallah hepimiz zamanında sağsalim alırız evlatlarımızı kucağımıza
Fatmaaldmr Funday35 geçen bende senin gibi hastaneye gittim açılma var dediler 3 gün hastane de kaldım ama dikişler sağlam önemli olan dikişlerin
mavikelebek_ Funday35 canm geçmiş olsun benim oldu serklajdan sonra hunileşme doktor hiç kalkmicaksın dedi anneme yerleştim 2 aydır annemde kalıyorum wc harici kalkma duşu haftada 1 alıyorum ilişki yasak zaten şuan 31+3 olduk
Eerrennn_ Funday35 Canım biri yazmıştı 1cm acıklıkla 38 haftasındaydı hala doğurmamıştı. Acıklık ultrasonda gözükürmü ki? catı muaynesi ile belli olmazmı
Kbrbydkk Canım bende serklajlıyım soruna cevap veremem ama dinleniyor musun? Senin poponun altına ince bir minder koyup ayakların yüksekte uzanman lazim. Açılmaya birşey yapamazlar muhtemelen ama en azından yatarak sonuna kadar gidersin inşallah 😍
Funday35 Kbrbydkk Dinleniyorum canım kayınvalidemde kalıyorum sürekli yatıyorum wc ve doktor haricinde kalkmıyorum dediğin gibi uyumuyorken popomun altına minder koydum kalcam biraz yüksekte bebek rahime baskı yapmasın diye canım inşallah rabbim sağ salim yavrumuzu kucagımıza almayı nasip 😊 etsin sen kaç haftalıksın ve kaçıncı haftada serklaj oldun şuan nasılsın iyimisin ?
Kbrbydkk Funday35 aminn canım benim inşallah 😍 bende 17+2 oldum.12+5 te serklaj atıldı. Daha once oğlumu kaybettim 21.haftada. şimdi iyiyim ama zorlayınca çok ağrı oluyor rahim ağzında ve vajinada. Korkuyorum hala bir anda birşey olacak diye ama sakin olmaya çalışıyorum 😏
Funday35 Kbrbydkk Dikkat etmemiz lazım canım sürekli istirat et ben biraz yordum kendimi açılma yaptı sen benim yaptığımı yapma zamanı gelince yalalum yavrularımızı kucağımıza 🙏😊
Funday35 Egeymen Maşallah canım yolun sonuna gelmiş sayılırsın 😊 gelmiş geçmiş olsun zamanında alalım yavrularımızı kucagımıza inşallah 🙏 benim hem dikiş var hem şuan açılma korkuyorum biraz birden birşey olucak diye yatıyorum hep ama ister istemez tedirginim 🙁 ilk bebeğimi rahim açıklığıyla kaybettim bu ikinci bebeğim
Egeymen Funday35 korkma stres yapma canım en önemli konulardan biri de o, başın sağolsun bu konuda diyecek Bi söz yok biliyorum 😔 benim de hem açılmam hem dikişim var sürekli yatıyorum wc duş yemek harici kalkmıyorum inşallah sonuna kadar gidicez
Funday35 Fatmaaldmr Benimde dikişlerim yerinde sağlam denildi banada yatış önerildi evim 2 dklık mesafede diye istemedim sadece gözlemliyeceklerdi çünkü sizin kaç cm acıklık var birde kac haftalıksınız ?
Fatmaaldmr Funday35 benim tamamen açık görünüyordu yani hunileşme oluşmuş şuan 1 cm dikişle duruyo doktor sürekli yan yatmamı söyledi hiç bi iş yapmıyorum malesef
Funday35 Egeymen Allah razı olsun canım stres yapmamaya çalışıyorum ama hep aklım bebeğimde zamanında gelsin sağlıkla gelsin yavrularımız 🙁 senin kaç cm acıklığın var bende hep yatıyorum wc hariç kalkmıyorum
Egeymen Funday35 2 cm açılmam var benim de hemen hemen 1 aydır 2 cm açılmayla gidiyoruz bakalım şimdilik iyi durumdayız
Funday35 Egeymen Hadi ya inşallah sona doğru gidersin canım gideriz peki öğrendiğin zamandan beri mi 2 cm yoksa ilerledimi açıklığın cnm ?
Egeymen Funday35 26. Haftada 2 cm açıklıkla serklaj dikişi yapıldı dünkü 29+3 günlük kontrolde yine 2 cmdi açıklık hiç ilerlememiş ☺️
Funday35 Egeymen çok şükür canım iyi bari inşallah benimde öyle olur ☺ peki serklajdan hemen sonrs mı acıklık oldu
Egeymen Funday35 inşallah sonuna kadar gidicez hepimiz ☺️serklaj dan önce açıklık olmuştu serklaj o yüzden yapıldı zaten ilaçlarla da açılma durduruldu ve şimdilik ilerlemiyor
Funday35 Egeymen Çok şükür canım iyi bari ben sadece proluton kullanıyorum 3 günde bir vuruluyorum başka birşey kullanmıyorum sen ne kullanıyorsun cnm 😊
Egeymen Melikeeeerm günde 2 kere 200 mglık progestan(vajinal fitil olarak) Gün aşırı Endol Günde 2 kere magnezyum ☺️ Kan ilacını kullanamıyorum çok bulantı yapıyor diye doktorum da gerek görmedi zaten kullanmasan da olur dedi değerlerim iyiymiş Funday35
Melikeeeerm Egeymen anladım bende serlajliyım açılmak devam ediyor bana nidicard verdi protestan ve magnezyum kullanıyorum. Endol hiç vermedi ne ise yarıyor acaba
Egeymen Funday35 Melikeeeerm Kasılmaları ve açılmayı engelliyormuş 32. Haftaya kadar kullan dedi 32 den sonra kullanılmıyormuş