Selinkrkc Ssedaa 10luyu çok gereksiz buldum açıkçası ben 5liler daha mantıklı içinden çıkan atlet kilot giydirilmiyor ağız mendili deseniz ince saçma bişey
Gunesimveben Toker den almistik biz 10lu aldim ben 2 takim indirimdeydi. Kalitesi fln cok guzel zaten icindeki herseyi alicaksin ayri ayri bna mantikli geldi.
ysule Her takımın içeriği farklı oluyor bazısında yelek oluyor bazısında olmuyor bazısında çorap oluyor bazısında olmuyor başka bi şey oluyor. Ben de civilden aldım.