Mhtp93 ben de 6 haftalık hamileyim 2gün önce yaşadım o durumu ve hemen gittim hastaneye 2 durumdan olabilir dediler ya düşük tehlikesi var ya da yerleşme kanaması bunu öğrenmek için altta muayene istedi ben kabul etmedi korktuğum için sonra iğne yaptı bir de progestan diye bi hap verdi çalıştığım için 3gün de istirahat önerdi