Busy92 gebe eğitiminde bize şöyle bişey anlatılmıştı. Hamile olmayan ve daha önce çocuk sahibi olmamış bir kadına yenidoğan bir Bebek verilmiş ve kadına onu emzirmeye çalış denmiş. Kadın bebekle bağ kurup süt vermeye çalışmış ve ilk gün süt gelmemiş ikinci gün kadından süt gelmeye başlamış. Eğitmenimiz süt gelmeyecek diye bir düşünceye asla kapılmayın Bebek doğar doğmaz kucağınıza verilecek ve aranızda bir bağ kurulacak o bağ sayesinde süt gelicek demişti. Her 10 dk’da bir yarım saatte bir emzirin asla emzirmemezlik yapmayın bir süre sonra beyin işaret vericek Bebek emiyor ama süt Yok süt üret diyecek ve sütünüz akıcaktır. Demem o ki kendini hiç korkutma doğduğu gün olumlu düşün ve sütüm gelicek sütüm gelicek de 👌🏻 Bu arada bende bazen uykumdan uyanınca direk elimi karnıma koyuyorum acaba hala Bebek orda mı hareketini hissedince içim rahatlıyor hissetmeyene kadar biley oldu düşüncesi beni benden alıyor. Annelik hormonlarımız iyi çalıyor onun için şimdiden korkuya kalıplıyoruz ve onun için endişeleniyoruz 😊