Banada bel agrısı ıcın magnezyum vermıstı dr bi kutu kullandm bende senın gıbı bıraktım sonra sımdı 37 haftamdayım sag bacagımdan popoma dogru kramp giriyo tekrar baslasammı diyorum dogumada az kaldı ne biliyim dayansam mı bende senın gıbı kararsız kaldım🙂