Elfaksy 21 Haftalığım ve sadece 2.7 kg aldım sizce normal mi ve su tüketimim oldukça az zorlasam da 1 litreyi geçmiyor 🙄
Hilaliko Elfaksy bnde 20 haftalıgım 4 kg aldım oğlum kendını gostermeye basladı artık saklıyamıyorum 🙈 haftaya carsb ayrıntım var bakalımm 🤲🏼🤲🏼
Lindam Elfaksy 27+5 henüz kilo almadım 👍🏻 Kilolu gebe demek sağlıklı Bebek demek değildir kilo almamak en iyisi
Esqes Ben de 19 haftalık hamileyim 3 kg aldım karnım çok hafif çıktı belli olmuyor sizlerin nasıl ne zaman çıksr karın?
Elfaksy Melteeeem bende kullanıyorum bu ilaçları ama sanırım çok yemiyorum kahvaltı ve öğle yemeği iyi yapıyorum akşam yemeği çok yemiyorum ve çok çiğniyorum Esqes bende 21 Haftalığım ve 2.7 kilo aldım hala karnım yok denecek kadar az belli oluyor 🙄
Elfaksy Hilaliko benimde 17 Ekim ayrıntılım var Allahım hepimizin bebişini sağlıkla kavuştursun aminn 😇
Edanurrr @Elfaksy ben de 21. Haftamdayım 2 kilo almışım normal heralde su aynı şekilde ben de içemiyorum zorluyorum kendimi mecburen
Sesem Vay arkadaş nasıl kıskanıyorum sizi 55 kiloydum ben 4 ayda 65 oldum ne hikmetse şimdide bir şey yiyesim gelmiyor herşey tersten işliyor bende 😞
ZAsk Lindam Doğrudur. Ama herkes sizin kadar şanslı değil 😁 Çünkü hepimizin metabolizması farklı. Adınıza sevindim☺️
Sesem Melteeeem neden böyle oldu ya bak folik asiti bıraktıktan sonra iştahım kesildi benim ama tek kendimi sakinleştirme şeklim buna inanmak 😀
sevval55 Elfaksy bende 24. Haftamda 2 kilo aldım canım henuz, bebişin kilosu iyiyse ne guzdl saglıklı beslenmişsin işte kendine kilo yapmamıs direk bebeğe gitmis yararlı yiyecekler☺️
Melteeeem Sesem ben yemek yemenin dışında uykunun bana çok aldırdığını düşünüyorum günlerce uyuyabilirim birde kan ilacı ve decavit vitamin hapının aldırdığını düşünüyorum