Esradml Merhabalar 8 haftalık hamileyim bi böbreğim %18 çalışıyor bu bebeğimi etkilermi yada doğumda sıkıntı yaparmı. Varmı aranızda böbrek rahatsızlığı olupta doğum yapan , ne gibi sorunlarla karşılaştınız ?
Cenkerim Esradml benim biri nerdeyse calismiyo ebat olarak kucuk ve deforme olmus dogustan gelen bi rahatsizlik dr.soyldim bi sorun olmicani sadece su icme konusunda asiri dikkat etmem gerektigni soylde simdi 20 haftalik olduk sukur bisi yok😊
didematlas Cok gecmis olsun bunu drunuza soyleyin.Benimde bobregimde buyume var.Bebegiminde bobregi buyuk.Agri sizi olursa katater taktiracagini soylemisti drum.Idare ediyorum az zamanim kaldi.