KatipAnne Kızlar artık bugün 39+5 im normalde 3 günde bir kontrole gelirsin demişti doktor bugün gitmem gerekiyordu gitmedim çünkü randevu yok.geçen haftadan beri bakıyorum yok. Acaba bu akşam acilden giriş yapsam muayene ederler mi? Yoksa bu saatte ağrın sızın yok niye geldin mi derler?
KatipAnne Cumartesi sabah gittiğimde sadece nst ye girmiş muayene etmemişlerdi. Ne yapayım bilemiyorum.
Seymk doktorunuz 3 günde bir gel dediyse sekretere söyleyin doktorun bilgisi var kayıt açar mısınız diye açıyolar genelde aradan alıyolar. Açmazsa doktordan rica edin kayıt açılsın diye kapıda yazıp kaşe bassın. Kağıdı atmayın sonrali kontroller için de kullanırsınız