Gunalp2345 Rbs111 bende 33+3 ün bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin gelişiminin iki hafta ileride. Aynı soruyu sordum ☺️Erken Doğumla bir ilgisi olmadığını iri bebek olabileceğini normal Doğum da zorlanabileceğimi söyledi doktorum
Betzm Rbs111 yok canım geçen hafta 3hafta önde gidiyor dedi biraz risk dedi hatta bu hafta gayet hepsi normal😂
blgkstk Hayır yine kendi takvimine göre doğuruyorsun. Bebeğin gelişimi düzenli değil çünkü bazen önde bazen haftasında bazen gerisinde olabiliyor.