BusraMece 30 haftada benimde lekelenmem olmuştu canım bebek aşağıya baskı yapıyor o yüzden demişti doktorum ama 35te ebe bu nisan dedi doğumdan önce direk suyun da gelebilir yada sancıyla da başlayabilir kendini nisana adapte etme tekrar gelebilirde gelmeyebilirde dedi. Akıl sır erdiremedim desem yeridir 35ten sonra bol bol dinlen wc için kalk sadece dediler ben 36dan sonra ayaklandim 40a kadar beklemek istemedigim için ama 38 bitti ağrı sanci bile yok ara ara oluyor o da geçiyor hiç hastaneye gidicek kadar ağrım olmadı o zamandan beri bakalım yarın kontrolüm var ne dicekler