ElifKAYA8118 Ben tup bebekle hamile kaldim ve ilk denemede tuttu.Ankara zubeyde hanim hastanesinde yaptirdim.Hic cocuk yoksa rapor cikartiliyor.Sadece ilaclara ve transfer gunune para veriliyor.409 tl transfer parasi verdik.Cocugu olanlara ucretli oluyor her kan alma,muayenede ucret yatiriliyor.transfer gunu 2 saat yataktan kaldirmiyorlar ve 1 gun hastanede yatiliyor.sadece wcye kalkiliyor. Ama aşırı ilgililer hemşireler de doktorlar da sanki özeldesin gibi hissettiriyorlar